Detta er jeg dårlig på!

Aksepterer ikke lenger min tilstand!

Etter å ha snudd kropp og sjel til et godt fungerende instrument, nja i fare for å skryte for mye, nei pokker, jeg skryter, da utgangspunktet var det det var så er formen slettes ikke gæli!

Men etter et par dager litt nedpå nå, ja så kjenner jeg at detta aksepterer jeg ikke lenger! Nå må den kroppen begynne å virke igjen! Det går rett og slett ikke å være så passiv som jeg har vært disse to siste dagene, det var ikke til å unngå, men nå må det være slutt!

Som du ser på bildet så er detta ikke en veldig mye brukt positur tidligere, ikke en positur jeg vil ha. Eller jo da, det går an å ligge slik også, men da ETTER en runde med aktivitet, når du kjenner det murrer litt i beina 😉

 

Men nå har altså kaffekoppen og sjokoladetrøfler vært det som har holdt humøret oppe. Med sol og en himmel du bare kan drømme om har jeg holdt meg inne, hatt behov for å holde meg inne. Jeg tok en liten tur med bilen i kveld bare for å komme litt utenfor veggene, det var godt det.

Håper alle har hatt en god kveld. I morra er det lørdag 😉

3 kommentarer
    1. Du er jo syk kjære deg, du vinner mere på å la dette gå over av seg selv enn å ikke akseptere det. Hilsen ei med erfaring (14 dager med null energi etter endt covid)😃

      Fortsatt god bedring

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg