Det var lettere før!

Også var det mer moro å drive med før.

Sån er det ikke nå lenger, jeg liker ikke, eller har blitt litt sånn  at jeg ikke synes det er så morsomt lenger. Jeg vil bare at det bare skal virke!

Å bytte en pc, en mobil osv var jo så morsomt før, legge over bilder, programmer, oppdatere og trykke og drive med slikt…stille inn, innstillinger.

Detta er ikke så morsomt lenger…

Så når jeg skulle flytte parabol fra et hus til et annet, ikke så hvordan ledningene satt, dro inn nye ledninger, skulle stille inn i menyen, så ble alt borte! Nå er det ikke tv signaler her…svart skjerm!

Isj…!!!

Nå prøvde vi litt her i går, så om det ikke var mulig å få inn et lite snev av et bilde, men nei, mørkt som natta, ikke et snev av signal eller bilde…eller lyd for den del. Nå må jeg ha hjelp. Men så kom mandagen, tidligvakt, best å hive seg i bilen og komme seg av gårdet.

En ting, lunsjen blir jo rett så trivelig etter helgas hyttetur når det ble så mye godt igjen i kjøleskapet 😉

Lag en fin mandag.

Senere i dag kan vi ta en titt på helgas gjester og noen bilder fra turen til Granli Varden.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg