Det er jo flott at temperaturen stiger.

Men ikke like flott når det er i kroppen.

“Det går opp det går ned, det går hit det går dit”

Ja den ligner litt på en evighetsmaskin denne kroppen nå. Hit og dit og like langt. Jeg trodde faktisk at jeg var på rett vei, men vi er nok ikke ferdig med sjukestua ennå.

Og selskap har jeg fått, frua ligger som et slakt ved siden av meg. Her är inte trevligt just nu.

Jeg har en til ved siden av meg, men han ligger nok bare å slapper av etter nattens jakt.

Det er vel bare å gjøre som legen ville ha sagt “det er et virus, drikk mye vann, ta Paracet og hvil til det går over”.

Ja ja det var tilstandsrapporten fra sjukestua.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg