Det er blitt helt normalt.

Først så er det veldig irriterende.

Så går det over til -det er bare slik det er.

Det å våkne så tidlig, slik 0330 og 0400 om morran, det er blitt bare slik det er det. Så da øya spretter, ja spretter og spretter, så er det bare å stå opp.

Med -20’C på utsida veggene og en god varm kopp kaffe på innsida veggene er det bare å sette seg ned og nyte en lang lang morgen, for den kan bli litt lang, når man står opp 0400.

Lag en fin hutrende vinterdag.

Fyr i ovnen, kaffe og pc er morgenaktiviteter når dagen starter så tidlig. 

4 kommentarer
    1. Stort sett er jeg seint i seng og forholdsvis tidlig oppe. Må opp ti på seks når jeg skal å jobb, men i helgene er det helt greit å kunne våkne av seg selv ved åtte tiden. Men om du finner senga ved nitiden om kvelden, så har du dine tiltrengte timer med søvn alt for tidlig på morgenen. Kaffen kan jeg stå over, men fyr i vedovnen må man ha. Skal ikke kimse av den knitringen for å få godfølelsen.

      1. Utfordringen er at jeg våkner så tidlig sjøl om jeg legger meg seint, det virker som om det er meininga at jeg skal ha med meg soloppgang hver dag 😄

    2. Jeg våkner til samme tid 😁Synes det er litt deilig jeg, være våken før verden våkner. Litt mer lei å sovne klokka 21 🙄Ha en fin dag!

      1. God morgen 🙂 Ja jeg er enig med deg der, det er ikke så ille å våkne tidlig, men det er litt kjedelig å bli så fort trøtt om kvelden. Lag en fin dag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg