Det ble langtur i helga.

775 km på Harley Davidson Fatboy.

Det var en litt annerledes opplevelse å kjøre denna turen på en åpen Harley enn en Goldwing GL1800 med tilhenger. Ikke bare blir man litt opprådd når det kommer til det å få med seg ting. Jeg har vært vant til å bare slenge med meg “litt ekstra som er kjekt å ha med seg” på tur. Det går jo ikke nå. Og det var bare så vidt det gikk greit på denna turen, reddet av superundertøy og regntøy.

Jeg reiste i Harley jakke og kevlar bukser. Det ble fort klart at det var for lite. Så var det på med superundertøy, det gikk tålig greit ei stund, så kom det regn når vi kjørte på Tyin vegen, da ble det full regnmundur. Regnbuksa ble etterhvert tatt av, men regnjakka fikk være med ei god stund til.

Turen ble filmet, men fjernkontrollen til GoPro 8 sviktet igjen så jeg mistet muligheten til å filme bakover når vi skulle opp på fjellet…typisk!!!

Men håper det ble mange fine bilder som jeg kan legge i filmen.

Lag en fin uke, her blir starter vi med regn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg