De 9 siste kilometerne kan bli…

De siste 9km kan bli spennende.

Så er Gråtass spent foran tilhengeren igjen og ferden går nordover, du veit der nattesøvn og sjeleroen går hånd i hånd. Ja da veit du turen går til Trysil. Denne gangen til Myra.

På tilhengeren står freseren som ble hentet forrige fredag. Den skal gjøre snømåkinga litt lettere fremover.

Men jeg er litt spent, det nemlig 9km fra hovedveien og opp på fjellet. Med tilhenger og fremhjulsdreven bil kan det bli spennende å se om jeg tar meg opp. Jeg velger å tro at det går bra. Jeg har kjettinger om det skulle bli glatt 👍🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg