Bluetooth til Samsung NOTE10+

Da jeg gikk over fra Samsung S8+ til Samsung NOTE10+ fikk jeg en liten utfordring med å koble sammen stereo på Goldwingen og mobilen slik at jeg fikk spilt musikk. NOTE10+ har ikke 3,5 jack utgang, dermed var det ikke bare å plugge i og trykke play på Spotify.

Men løsninger er som regel ikke langt unna.

Denne Bluetooth enheten løste oppgaven helt fint. Etter et godt tips fra en Goldwing kjører på Goldwing Club Norway fant jeg denne på nett og bestilte. Link til nettsiden her.

Lett oppkobling gjennom Bluetooth, strøm og 3,5mm tilkoblet til Goldwingen og vips så var vi i gang. Gleder meg til neste kjøretur med egen musikk igjen.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg