Blir ei hektisk uke.

Nå er det mye som skal gjøres.

Detta blir ei hektisk uke.

Den siste episoden av Kautokeino må bli ferdig, det kommer et nytt spennende prosjekt snart. Jeg har blitt spurt om jeg kan lage en film fra noen mc venner som har hatt en kjempefin tur i USA. Her er det bilder og videofiler som skal settes sammen til en film. Det blir et veldig spennende prosjekt å begynne på, derfor må siste delen av jaktturen bli ferdig så jeg er klar til å ta fatt på den oppgaven.

Egentlig skulle siste delen vært laget og lagt ut for flere uker sida, men det har vært ting som har kommet i veien. Jeg har rett og slett ikke klart å sette meg foran pc’n og drive med hobbyen min. Det ser ut som vi kanskje er over den verste kneika der nå. Energien har vært så lav at det å sitte på en stol og knatre på pc’n ikke har vært et alternativ.

Så skal jeg rekke en tur til Sverige, jeg skal se om jeg får lånt noen stoler så jeg får sitteplasser til avdelingen min som kommer på Julebord på lørdag. Ikke bare det, jeg skal på overnatting i Arons hule fra fredag til lørdag. Så alt her må være klart til torsdag, onsdagen er jeg opptatt, så jeg har ikke så mange dagene å gjøre alt på. Men jeg skal komme i mål 👌

Juletreet og Julepynten i stua er ihvertfall oppe.

2 kommentarer
    1. Alt til sin tid, man må ikke rekke over alt. Og er ikke lysta der så er det vel et hint om å gjøre noe annet. Juletre og julepynt gir høy kosefaktor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg