Bare ta en, ikke noe problem!

Det skal godt gjøres å bare spise en.

Jeg vil nå påstå det motsatte, det er da ikke noe problem, såpass selvkontroll bør du da ha at du bare tar en bit sjokolade.

Lillelørdag og jeg har gjort meg en tur til Charlottenberg og kjøpt meg et brett med Norrlands Gull. På tv rullet SAW – JIGSAW film nr2. Klart jeg måtte kose meg litt på en onsdag, jeg mener lillelørdag.

Si hva du vil, men jeg tok faktisk bare en bit.

Litt potetgull i bollen, sjokolade og en boks med Norrlands Gull. Jo det ble en grei miks det, helt til øya falt igjen og jeg ble borte i drømmeland, takk og lov ikke Jigsaw drømme land. Så nå lurer jeg litt på når jeg får sove igjen, burde prøve, klokka ringer 0530 i morra.

Kombinerer du en liten dupp på sofaen med en bit sjokolade, det kan hende det blir vanskelig å få sove nå…men jeg tok bare en sjokoladebit altså, en 200gr bit 😉

Lag en fortsatt fin kveld. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg