Altså, noen ganger!

Altså, noen ganger, men så begynner man å tenke.

Idag tok det jammen lang tid før jeg fant igjen tastaturet på pc’n, det har jo liggi her på bordet hele tida. Men så har jeg gnagd på noen tanker i efta, det har gnudd og kvernet ganske godt ei god stund nå. En sånn umiddelbar følelse er å “skrive med store bokstaver” følelse, men så lar jeg tida få hjelpe meg litt, jeg tar et steg tilbake og tenker litt, kan det være at det sitter en og har uro i kroppen, har tanker og tvilen begynt å murre i kroppen? Slik fungerer min kropp, da vil den gjerne opp midt på natta, det hender seg rett som det er, kan det være at flere har det slik nå om dagen?

Det er noen ganger vi sier det som sies bør
mye kan sies ærlig og rett
det hjelper lite om den i andre enden ikke er lydhør. 

Så var enighet oppstått og ditt er ditt er og mitt er mitt
en avslutning i enighet og takk for nå
enn så vondt det enn nå gjorde, takk og hver til sitt. 

Men ligge skal det ikke lenge gjøre
hvorfor etter så lang tid
jeg skjønner du tenker, men dette vil ingen sted føre. 

Fra munn til øre 
ingenting mer 
dette kan du bare fra èn høre. 

Ja da, så det ble ingenting av planene her idag, kun en ordentlig middag, det skal en jo være glad for. Tanken var å vaske, tørke litt støv og støvsuge huset. Det kommer en dag i morra også, torsdag, jeg får bruke den til å gjøre klart til helga.

Jeg tar med meg det som er igjen oppi denna boksen og setter meg litt på sofaen og ønsker alle en ukomplisert og god kveld videre.

4 kommentarer
    1. Vel, komplisert er mellomnavnet mitt – så lite mulighet for det.

      Kjenner jeg skal trippe veldig forsiktig her, men vil bare si at av og til er tankekjør nødvendig for å bli klar over hva som er viktig og best for DEG.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg