Alarmen står på 0830.

Men sover du til 0830?

Neida!

Jeg satte klokka 0830 fordi jeg skulle bli henta sånn rundt 0945 til en tur til Megaflis. Så da tenkte jeg at en time på morran var fint, stille og rolig, kanskje litt tv og frokost…en kopp kaffe kanskje.

Så våkner jo denna kroppen (begynner å lure på det går an å utvikle ADHD i voksen alder) noen minutter etter klokka 07! Javel da, da er vi vel i gang da!

Ekstra lang frokost og flere kopper kaffe da? Nei!!!

En kjapp bolle med korn og rett i HOKA’ne og opp til Granli Varden. Jeg hadde fri i går etter 49 km sykkeltur forrige dagen, men du å du så tungt det gikk første del av turen i dag. Det løsne litt oppe i bakken og målet ble nådd. Jeg har som mål å nå kassa på 30 minutter når jeg går fra huset. Midt oppi der streike Samsung Health appen så det ble ingen måling på hele turen.

Men jeg rakk hjem, fikk dusje og var klar til jeg ble henta. ett og et halvt minutt venta bilen, så bar det utover til Megaflis.

Nå er plen klipt, kaffen drikkes mens sola står godt på ute. Nyter noen late minutter her nå før neste punkt på agendaen skal avvikles, er ikke ferdige ennå 😉

6 kommentarer
    1. Det er slik det er her i huset også, sjeldent at jeg sover til klokka ringer. Enig i at man trenger litt tid på mårran før man skal bort. Og du, man kan få adhd i voksen alder 😂🤦‍♀️

      1. Men idag, idag sov jeg til klokka var litt 0900…det er ikke hverdagskost. Jaggu godt å høre at ADHD ikke kan utvikles, får vel bare fortsette å holde meg i farta 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg