Å ta en pause er ikke lett.

Granli flua er jaggu innpåsliten.

Det må innrømmes at jeg var litt sigen etter turen til Elverum idag, du veit, tur nr 2 🙈 Så jeg tenkte jo det at en liten halvtime på sofaen var innafor før jeg satte meg på Harley’n.

Slik blei det jo ikke. 

Neida, her var det besøk, av ei lita flue! Den var den jo plakat umulig å få livet av!!! Så det ble i ingen pause på sofaen. Så det var like godt bare å sette seg på Harley’n og reise en tur på Krakken.

Nå er det kvelden og kroken på døra. I morra venter ei ny uke på jobb, best å legge seg litt på lading nå og være klar. Men først skal det inn litt kveldsmat og resten av filmen jeg startet på i går skal ses ferdig, om jeg nå da ikke blir som i går…

En annen lien ting kom også veltende over meg i dag, tida går fort og jeg bør vel begynne å tenke litt på pakking 😉

Fortsatt fin kveld. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg