Hadde angre når jeg sto på fjellet i -15’C og snødrev.

Klarte meg bra på dag 1.

Det ble en andre tur til Jakt og Fiske dagene idag. Som i går ble denne turen også en god og varm tur, men litt lettere idag enn i går. I går tok jeg Harley’n opp, det ble en veldig varm tur ned ned igjen. Hadde jeg tenkt meg om så hadde jeg tatt ei tynnere jakke med meg, men nei da, det ble skinnjakka.

Litt lettere var det å sette seg i bilen på turen hjem idag, der var det 20 grader i bilen mens det var 30 på utsida. 

Men så klarte jeg meg bedre i går enn i dag, idag gikk jeg på en liten smell på 2000kr.

Det var på tide å bytte ut jakka fra JULA, ei jakke jeg har hatt i mange år nå. Den har gjort jobben sin både her hjemme og på fjellet. Nå var det på tide å se etter noe nytt. Og det fant jeg idag.

Pinewood jakka var satt ned fra 3300kr til 1999kr og da tenkte jeg at den vil jeg ha. 

Det gjør vondt da du står i kassa og skal betale, men jeg veit at jeg kom til å angre midt oppe på fjellet i 20m/s vind, snødrev og -15’C om jeg ikke hadde tatt den med. Så slik ble det på dag 2.

Nå viser gradestokken 34’C i solveggen, sjøl om det er lett overskyet. Må vel bare fylle Ultra’n og komme seg ut snart 😁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg