Når er det gøy å pisse?

Og her har vi svaret.

Altså, ifølge detta skiltet jeg kom over på Jakt og Fiske dagene på Elverum, så er altså øl så godt at det er gøy å pisse. Nå veit jeg ikke om det blir mer moro å pisse av å drikke øl, men jeg veit det at man blir mer og mer lattermild jo flere øl man drikker.

Og joda, når jeg tenker etter så er det ikke fritt for at man står og filosoferer og smiler litt for seg sjøl når ølen har gått gjennom systemet og du må bak en busk å pisse…jo det er kanskje sant, at det blir mer moro å pisse når man har drikki øl 😂

5 kommentarer
    1. Har du havna i slutten av 40-åra uten å finne ut det 🤪???

      Du skal bare være glad du, busker er lettere for deg enn for meg …🤣🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg