Å gå med de døde.

Walking Dead.

Endelig, trur jeg, så fikk jeg muligheten til å se sesong 11 av Walking Dead. 

Da feber’n kom på besøk her på onsdag var det duket for sofa og tv. Og det har blitt mye tv disse dagene. Det går i serien Walking Dead, men nå trenger jeg ei pause fra dem!

Å leve i en apokalyptisk verden og være så lite på vakt, ikke minst passe på våpnene dine, de mister du bare ikke!!! Det passer ikke hvordan jeg ville håndtert meg sjøl i en slik verden. Du må alltid være på vakt, men det er ikke disas folka! Så godt inne i sesong 11 nå må jeg ta ei pause fra denna gjengen.

Feber’n kommer og går litt her, men nå må jeg prøve med litt frisk luft. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg