200.000

Categories Blogg

Det er nok ikke det jeg får igjen for bilen.

Nei så godt betalt ville jeg nok ikke fått for bilen min, men det er det den har gått. I går, tilfeldigvis, akkurat når jeg parkerte foran huset så tippe den 200.000km. Og i følge Volvo folk skal den nå være innkjørt, snart.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *