Det skal hardt la seg gjøre.

Nå skjærer det seg helt!

Veit du, det der ukes målet, var det denne uka eller forrige uke? Neimen om jeg husker, men uansett, det har skjært seg helt!

Alle kvelder de siste dagene har vært fullbooket, og jeg kjenner at jeg egentlig ikke har så lyst til å gå ut med hodelykt når jeg nå har fått kjenne litt på hvordan det har vært å gå i dagslys. Vi får se åssen det går til uka, resten av denne uka er booket, helga er booket, men til uka trur jeg at det kanskje er noen ledige timer, eller kvelder, så jeg kommer med opp på Varden igjen.

Jeg trur det at jeg tar meg en kopp kaffe til, finner meg et eple, tar 15 min i sofaen før jeg pusser og avslutter. Ha en fin kveld.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg