Det morsomme med å blogge.

Uuuhuuuuuu…..

Ja du veit at når du blir møtt på jobben med de lydene der, da er det ikke annet å gjøre enn å smile. Så klart når du blogger om alt mulig, ja da fanges jo det også opp av kolleger 😉 … og når jeg da deler linker i alle retninger, du skjønner tegninga 😀

Jeg måtte le litt ekstra når jeg kom til skapet mitt på jobben, der hang den en lapp med tegninger av spøkelser 🙂 Jeg måtte jo bare ta to minutter og le litt for meg sjøl.

En kollega ropte -håper du får sove godt i natt. Jeg ropte tilbake -ellers så ringer jeg deg! Så for min skyld og min kollegas skyld får jeg håper natta blir god…jeg har nr til kollegaen 😉

Lag en fin senkveld, her er det litt sofa og tv før lading til ny dag.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg