32 timer våken!

Ikke så mye som ett eneste minutt!

I natt må vel ha vært den dårligste natta på veldig lenge, det ble ikke ett eneste minutt på øyet! Nei du leser riktig, ikke ett eneste minutt søvn. Så nå går jeg inn i min 32.time våken.

Alarmen var satt til 0530, da jeg så på klokka for n’te gang var den 0430 så da sto jeg opp. Gikk en tur i dusjen, satte meg litt foran pc’n og ventet egentlig bare på å reise på jobb.

Men sjøl om natte søvn uteble, dagen gikk fra dag til natt, til dag igjen og nå beveger seg mot en ny kveld og natt har jeg ikke latt meg stoppe fra å gjøre den planlagte turen opp til Granli Varden. Og den ble faktisk gjort på bestetid så langt denne sesongen med 25min 50sek. Nå er jeg like i hæla på fjorårets avsluttende tid.

Middagen er nå spist, et program på tv er satt på og jeg tillater meg å ligge litt på sofaen og la maten synke litt. Jeg kan vel si med stor sikkerhet at det ikke blir noen tur på Harley’n idag, det ville være like ille som å kjøre i påvirket tilstand.

Lag en fin mandag 🙂 

4 kommentarer
    1. Grattis med tida ! Trasig å slite sånn med søvn, da, går liksom utover så mye. Leste akkurat en artikkel i HarvestMagazine, hvor forskning viser at 17 timer våken, gir nedsatt funksjon tilsvarende 0,05% alkoholpromille. Jammen godt du er en fornuftig kar og ligger unna kjøretøy !

      1. 17 timer, da lever jeg på en liten knivsegg hele tida jeg da😂 Men det er så sant det du sier. Å kjøre med for lite søvn er like farlig som å kjøre påvirket. Jeg var for mange pr tilbake pendler, 8 mil hver vei på turnus jobb…ikke bra! Det er mange turer hjem fra jobb jeg ikke husker å ha kjørt 🥴

        1. 8 mil og turnus……. Veit ikke hva jeg skulle gjort da, når min søvnløshet var på sitt verste….

          Det er uansett litt av en innsats for å være i jobb i mine øyne !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg