Blir snart millionær.

Audessey tror jeg det heter, eller jeg vet hva det heter og hva den gjør, det er skrivemåten jeg ikke er helt sikker på.

Men så behøver man ikke vite så mye heller om hva den gjør, plugg inn mikrofon og trykk NEXT.

Hva er det vi snakker om? Kalibrering av lyden på hjemmekinoen.

Millionær? Hehe ja nå kan du lure, snart millionær er vel overdrevet i dimensjoner langt utover enhver skala når jeg fikk melding om at jeg har tjent kr17,- forrige mnd på denne bloggen😂

Om jeg har brukt kalkulatoren riktig tar det neste 59tusen mnd med den summen for å nå den første millionen. Men du veit hva dem sier, den første millionen er hardest, etterpå bare danser dem inn 😉 Det var noe å sove på, god natt 👍🏻

#blogg #millionær #tjene #reklame

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg