Lierfløyta er snart redusert til ei myr.

Fløyta bildene ble en dag utsatt pga regn 😯 , ja regn ja. Da vi skulle gjøre runden med å ta bilder av historisk lav vannstand kom det regn. Ei skikkelig skur var det, men vannstand gjorde den ikke noe med.

Bildene sier kanskje ikke så mye for de ikke kjenner Lierfløyta, men for oss som er kjent med den så er dette lav vannstand. Jeg har bodd i området i hele mitt liv, Lierfløyta var som mitt eget badekar da jeg vokste opp og jeg kan aldri huske så lite vann.

Vi avslutter med er stemningsbilde nær rota 😄 og ønsker alle en fin kveld. I morra er det tilbake til hverdagen. Det skal bli godt å komme tilbake til kjente rutiner igjen.

#blogg #lierfløyta #tørt #litevann #sommer #2018 #foto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg