Der kom den natta, helt tropisk.

Hver eneste kveld jeg har lagt meg så har jeg tenkt at nå kommer trope natta. Natta da temperaturen aldri kommer under 20’C. Den natta kom i natt.

Da vi la oss var det 25’C ute. Dette var kl2351.

Jeg nullstilte maks og min temperaturen før jeg la meg. Da jeg sto opp så har minimum temperaturen vært 20,4’C. Temperaturen på soverommet trenger ingen kommentar, det er klamt 😣.

Det blir nok varmt og godt i dag også. Skal nok gjøre en tur rundt Lierfløyta idag og ta noen bilder, det er veldig lav vannstand, som det er over alt nå.

#blogg #tropenatt #varmt #ferie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg