MC messe 2017.

Da ble det en tur på mc messa idag. Masse fint å se på.  

Goldwing klubben hadde stand. Kjempekoselig å snakke med de. Og jammen møtte vi på et par som kjørte sammen med oss på Sunneturen i fjor. Knakende koselig. 

Suzuki GSX750R -1985modell. Dette var den første sykkelen jeg hadde i 2003 når jeg hadde fått mc-lappen. Når jeg ser denne stå utstilt her så tenker jeg at jeg aldri skulle solgt den jeg hadde. Men etterpåklokskapen er like stor som glemsomheten, så den får vi bare la seile videre. 

Dette var min GSX750R – 1985. 

Flott dag, flott messe. Ble med i trekning på gratis Route66 tur. Det hadde vært gilt å vinne den 😉 

#blogg #norgesvaremesse #mc #lillestrøm 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg