Fingertupper til besvær.

Knotete…

Ja det må være et godt dekkende uttrykk for hvordan jeg kjenner det når jeg skal forsøke å få inn grepene på gitaren. Hvordan skal pekefinger klare å være på ene sida av gitarhalsen, ringefinger og og langefinger på andre sida? Jo bredere grep jeg må ta jo mer samler fingertuppene seg! 

Men vi gir ikke opp riktig ennå. Mens frua lagde mat i efta satt jeg trykka og klunka som best jeg kunne. 

 

Fikk skilt av fruen som skal henge i motorsykkel garasjen. 

Søndag og Cup finale. Det blir spennende å se den kampen. Vil KIL kunne ta seieren? 

#blogg #gitar #musikk #akkorder #grep #harleydavidson #cup #finale #rosenborg #kil #fotball 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg