1% igjen, da hadde jeg ikke så god tid allikevel.

Skulle ta en helt rolig tur, men så hadde jeg allikevel dårlig tid.

Formen, knea, ja heile skrøtten har vært i ubalanse i ei tid nå. Men BANK I BORDET! Jeg har holdt meg oppegående og i full drift hele veien. Men det har satt en liten stopper for aktivitetsnivået, det har jeg ikke likt så godt. Så idag var det bare å få seg en liten tur ut på sykkel.

Det var godt, musikk i øra og en liten tur rundt Vingersjøen.

Turen skulle være helt rolig, ikke noen store påkjenninger, men så hadde klokka bare 1% igjen med strøm. Garmin klokka logger jo turen, så ja da ble det litt mer fart enn jeg hadde tenkt. Jeg måtte jo rekke hjem før klokka gikk tom for strøm.

Nå kjenner jeg at det gjør litt vondt bak i ryggen når jeg drar inn pusten, skulle jeg latt klokka gått tom og tatt det litt mer med ro?

Lag en fin kveld. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg