Ny lampe i panna, så er det på tur igjen.

Det går og det går.

Bildene her er tatt med iPhone 12 pro max. Det er tatt med og uten natt-modus. Byen er Kongsvinger. 

Nå er jeg snart i mål med målsetningen min for denne uka. Det er ingen stor greie, men jeg satte meg som mål å gå til Varden hver dag denne uka. Idag er der fredag og jeg har bare denne dagen igjen så har jeg utført det jeg sa jeg skulle gjøre. I dag ble det en fridag, den skal nytes og ivaretas godt. Det vil si at det blir en tur til Charlottenberg, guttetur til et kjøpesenter…går det an? Jo da det går fint, du må huske på at Polet ligger der og XXL 😉

Jakten på ei ny hodelampe skal iverksettes, jeg vil ha litt mer lys på mørke kveldsturer i skogen. Men så er det det da, skal den ha batterier eller oppladbart batteri? Og hvilken lampe har brukbart lys OG brukbar levetid? Det skal vi finne ut idag.

Lag en fin dag da, så får vi se om det kommer noe bilder fra shoppinga litt seinere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg