Video blogge, VLOG? Ja hvorfor ikke?

YouTube

Filme, lage små videoer fra turer på motorsykkel og gåturer i skogen har jeg gjort ei stund. Men jeg har på en måte aldri satt meg sjøl rett foran kamera, snakka til kamera, det gjør vi et forsøk på nå. Den første YouTube videoen jeg la ut på min kanal var 13.januar 2010.

Nå slenger oss et nytt medium, VLOG. Så her kommer min #1 VLOG om Vinterstarten på Goldwingen.

Følg denne linken til video om du ser på mobilen.

Fortsatt fin kveld. I morra får vi se hvordan det har gått med snømåkinga i Trysil, og jeg på ski for første gang på sikkert 15år. GoPro kamera vil jo så klart være med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg