Valget var ikke så vanskelig.

Det går ikke alltid som planlagt.

Det var en plan, men planer kan alltid endres, de kan endres fort.

Nå var ikke detta noen stor greie. Jeg hadde nå liksom bare tenkt at jeg skulle ta en lettvin middag idag. Sånn som så mange ganger før, knekkebrød og brunost. Så fikk jeg liksom litt lyst på noe annet da. Jeg hadde jo startet på en film klokka 0500 i dag tidlig som jeg skulle se ferdig, jeg var fornøyd med snø fresing og måking. Ja jeg ville rett og slett ha noe litt mer godt liksom.

Jo da, her ble det kombinert middag laging og kles vasking. Kom ikke og si at en mann ikke kan multitasking  😉

Og som du ser så er mys-lys sesongen i gang nå som mørketida er her.

Hermine.

Hermine er det lenge sida har besøkt bloggen. Men ho vokser seg til og blir ei knakende fin jente. Siste rapport er at ho viser kjempe gode egenskaper. Detta blir en farlig Irsksetter for både ryper og skogsfugl fremover. Og jenta viser seg å bli større og kraftigere enn sin jakt venninne Milla. At detta blir en maskin i skogen og fjellet er aldeles sikkert.

Nå banker kvelden på døra her. Ble litt under 4 timer søvn forrige natta med ett mareritt som kom innom, slikt vil vi ikke ha besøk i i natt 🤷‍♂️

 

2 kommentarer
    1. Der ramla ZZ-Top ned i hue: «She got legs – she knows how to use them…» 🎸🤭. Jøss, som hun har vokst! Kjempekoselig at du deler!

      Ha både fin seinkveld&bedre netter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg