Skulle jo bare hjem og slappe av i efta.

Skulle bare tok veldig tid da en har ting som må gjøres.

Jeg skulle jo hjem og lade opp til i morra, er sånn passe veldig sliten, kan jeg si det sånn? Ja jeg trur jeg sier det sånn. Kropp og hue er ikke i takt med hverandre, de samsvarer ikke, heller virker de ikke hver for seg…

Men det er ikke værre enn at jeg har klart å kjøre en klesvask, oppvaskmaskin, vaska og støvsugd tepper, dusja og spist middag…pjuhh 😀 Men slik måtte det bli ettersom turen går til Trysil i morra, ganske rett etter jobb. Der skal det visstnok være veldig mye snø så det blir spennende å kjøre dit opp. Det skal visstnok være fint vinterføre for biler med fremhjulsdrift, men skulle det komme mer snø blir det jo spennende 😉

Nei, nå skal jeg krype over i sofaen, det første dagen denne uka at jeg har hatt tid til noe som ligner på en middag.

Lag en fin kveld inne, ute er -16’C

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg