Ryker på noen smeller.

Moro med noe nytt?

Nja…kommer litt an på det, ikke så moro når det river i en haug med penger ut av kontoen i noe så unødvendig og nødvendig som en ny pc.

Først -ja det er helt nødvendig å ha en pc, og det må være en pc som klarer å drive med litt videoredigering og sånne ting. Så da ryker jeg på en pc som er litt mer enn en litt “lettere” pc.

Unødvendig -ja detta var så jævlig unødvendig, jeg hadde jo en kraftig pc som har fungert hel fint, helt til den kollapset, så da ble jo detta så jævlig unødvendig!

Lillelørdag.

Så da, så da er det lillelørdag, den nye pc er klar til bruk med alt det jeg bruker den til, fant til og med filene fra Påsken og programmet som jeg bruker til å redigere med. Nå legger jeg beina høyt, prøver å glemme hva denna dagen har kostet meg…lag en god kveld 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg