Pastor Bregne er en morder.

Til alles store forferdelse fant vi ut at Pastoren var morderen. 

Ja dette var første gangen vi spilte dette spillet, på Juleaften, og så var det Pastor Bregne som var morderen. Cluedo var et morsomt spill. Det spisset seg opp og jeg og guttungen hadde eliminert veldig mange ledetråder, vi var klare for å gjøre en anklage. Vi ble akkurat for seine, for på andre sida bordet satt frua og jentungen og smalt anklagen i bordet rett før det var vår tur. Men absolutt et morsomt spill.

Vi prøvde også Politisk ukorrekt første gangen på juleaften. Her var jeg litt mer skeptisk til spillet og kortene. Og jo mer vi spilte jo mer fikk jeg følelsen av at vi nå var på tiss og bæsj prate nivå. Ja litt der vi er når vi er 3-5 år gamle og slikt er moro å prate om.

Når dette er et kort jeg drar opp fra bunken og skal bruke i en setning, da får jeg lyst til å avslutte for kvelden.

Men det skulle nå vise seg at jeg var veldig Politisk ukorrekt gjennom spillet.

Jeg endte opp med nesten like mange kort som de andre hadde til sammen. Jeg har hørt at dette spillet skal være ganske festlig med litt promille, vel vel, det skal vi nå få testet en gang.

Lag en fin kveld. I morra kommer ei ny uke med nye utfordringer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg