Oppskriften på en god helg.

Sånn ja, omtrent der ja, det blir fint.

Ei helg med litt motorsykkel, nye chrome biter på Goldwingen, god mat og møte med nye mennesker. Høres ut som oppskriften på en god helg.

Man skal ikke vente for mye på ferie, da glemmer man å  leve i nået, og når ferien da kommer, forsvinner den veldig fort. Men kjenner jeg litt på at det går mot ferie? Jo det kjenner jeg litt på. Spesielt nå på fredag da flere av mine kollegaer gikk ut i sine ferier.

To uker til så er det min tur. Og skal jeg rekke det jeg har på agendan før ferien starter, så er det godt å vite at det faktisk er to uker igjen.

Her et bildet fra kaffeprat på Krakken idag.

Søndagen er på hell, det er noen bamsemoms igjen fra i går, litt tv og så er det køyetid.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg