Også akkurat når varmen brer seg i rommet.

Jeg kjenner varmen fyller rommet, da må jeg ut!

Jeg kjenner at peisen begynner å få taket på temperaturen i stua, det oser godt og varmt og lufta kjennes så god og varm. Da veit du, da må jeg ut! Ja har du satt deg et mål for uka så må det gjennomføres!

Så da jeg kom inne døra her etter jobb, sånn ca 1630, var innom CK og vasket bilen etter turen i helga, ja da var det få fyr i peisen så den skulle få taket på temperaturen i rommet, slenge på vannet til pasta, steike grønnsaker og få fiske i panna. Det gikk unna i både den ene og andre oppgaven her ei stund.

Men så fikk jeg nå ferdig denna middagen, peisen var god og varm så jeg kunne dra igjen trekken litt, så satt meg ned for å spise.

Middagen fikk så vidt tid til å treffe magesekken før jeg var i skoa og ut døra. Hvor tror du? Jo så klart til Granli Varden.

Det har blitt noen turer hit den sist tida, har ikke tenkt å gi meg med det første 😉

Bilde med Kongsvinger i bakgrunn.

Så skvatt jeg så i helvete.

Da du går slik i mørket har du alltid en liten spenning i kroppen om at det skal lyse i noen øyer når du kommer gående med hodelykta, det er litt grualt. Idag fikk jeg se ikke mindre enn 4 par med øyer som stirret på meg i skogkanten.

Jeg klarte å fange dem på film, det skal jeg legge inn i Davinci Resolve i morra. Men her kan dere se en liten Screen Shoot fra videoen.

De ligger ikke mer enn 10-15 meter fra meg. Skal få dette flettet inn i en video så får vi se og høre hva som skjer her.

Men det blir ikke noe idag, nå er det for seint, øya er litt ugreit tunge. Det er vel greit også med full dag på jobb og en nesten 2 timers fortur i skogen etter middag.

Sleng beina høyt og lag en fin kveld videre. 

7 kommentarer

Siste innlegg