My darkest hour this day!

Hva pokker!

Det gikk jo så fint i hele dag, jeg var nå våken, nesten, må være ferien som er på vei og roter med min indre klokke, eller noe sånn?

Men så kom jeg hjem da, parkerte Harley’n, ute på asfalten for en siste vask. Jeg går inn på vaskerommet og skal fylle bøtta, som jeg har gjort så mange ganger før.

Så skjer det som kan få hvem som helst til å eksplodere…

Jeg setter bøtta i utslagsvasken, kranene fyller på, ti liters bøtta er 3/4 full. Jeg tenker det at det er nok til en runde over Harley’n. Så tar jeg i håndtaket…SPLASJ…hele bøtte går i gulvet og alt vannet over det hele.

Det var jo bare å løpe etter håndklær det og legge utover. Så måtte hele rommet ryddes og alt kastes ut på trappa. Svarte heite…og…ja du kan den regla der sjøl.

Men fordelen da, du veit om du leiter lenge nok så finner du noe positivt i det som skjer, det var jo at jeg fikk rydda opp inni der 😉

Siste turen på Krakken med Fatboy’n.

Etter opprydding på vaskerommet og vask av Harley’n ble det en liten tur på Krakken. Det var siste turen, så er Fatboy eventyret over. Nå er det en ny maskin på vei. Det er litt vemodig og litt glede i en og samme slengen detta. Men veiene skal nå ferdes på en større maskin. Det gleder jeg meg til.

Så får vi sa da, om jeg får sove i natt. Det er godt mulig at natte søvn uteblir på en kveld som detta.

Vi får si som han BLodstrupmoen – Time will show. 

Fortsatt fin kveld. 

2 kommentarer
    1. Å, så kjent! Bortsett fra at jeg var på leid hytte, hadde akkurat vaska ut – og skulle bare bære ut og tømme bøtta som samla opp vann fra oppvaskkummen. Gikk bryggesjauerne en høy gang med glosene der, gitt 😂.

      Du får krype godt under dyna etterhvert, og lage film om turer på ny mc i hodet. Skal se du sovner et sted underveis 😉

      1. Galfer i meg peanøtter nå og tar en Juicy IPA så får vi håpe Ole Lukkøye kommer etterhvert. Kameraene må lades nå, nødt til å filme litt nå 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg