Idag er ikke dagen føre dagen ;)

Idag ER dagen.

Jo idag er sjølveste dagen, dagen da Electra’n kommer hit ned ifra Trønderlagen.

Spent ja! 

Akkurat nå, sjøl om jeg har klart å holde meg ganske rolig til nå, så kjenner jeg det at nå er det sommerfugler i magen her. Mulig denna dagen kan gå litt sakte idag.

Ikke legg deg på en halv pose peanøtter, dårlig å sove på. 

Halve natta har vært mageknip, det var ikke lurt å kose seg med peanøtter til kvelds. Jeg trur jeg snart bare går over til yoghurt og “kønn” tre ganger om dagen.

Lag en fin dag. Etterpå er det godt mulig, kanskje, at det kommer bilder fra nye doningen.

Ikke mere Polly til kvelds 😛
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg