Min første faktura til Egmont.

Er jeg i rette enden av næringskjeden når jeg sender fakturaer?

Ja det satt jeg litt og lurte på. Det har nå alltid vært slik at jeg har mottatt fakturaer, med beløp, betalingsdato og en liten advarsel om at om den blir betalt for seint så vil det påløpe et lite gebyr.

Nå har jeg sendt min første faktura til Egmont, på den nette sum av hele 500’etterellerannet….kroner. Det er jo en helt svimlende sum, så når pengene kommer inn blir det nok en liten utflukt.

Hvordan fakturere?

Ingen aning! Så når den første fakturaen kom glemte jeg hele greia, men så kom det en e-post. Det  var en påminnelse om at jeg kunnet sende faktura på følgende samlet beløp. Da måtte jeg spørre hvordan jeg skulle gjøre det, og jeg fikk svar. Så det var bare å registrere seg på Frilans Finans, og gjennom dem sende en faktura til Egmont. Nå veit jeg ikke om det går igjennom, men det vil tiden vise. Fakturaen bli i hvert fall godkjent av Frilans Finans.

 

Hva sa jeg om å sette døra litt på gløtt?

Jo jeg får ikke før sagt det, skrevet det, så kommer det en mail inn i innboksen her på er fredags kveld. Hva som skjer, ja det får vi se på til uka, det kan hende det blir moro, det blir garantert moro, og det blir i hvert fall nok en ny opplevelse jeg får med meg i hverdagen. Gleder meg…ja absolutt 😉

I morra da? I morra skal vi prøve å gå 7 Torps runden. GoPro’ene er klare, batteriene er klare, minnekortene er klare. Så får vi se om det blir en liten film ut av den turen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg