Må for alvor få ut fingen.

Snart til reinens rike.

Nå tok jeg en titt på kalenderen, det var jammen bra, for nå går dagene fort. 

Det har hele tida vært så “lenge til”, men drar det seg ihop her, det er faktisk ikke så lenge til det er avreise til Kautokeino og ei hel uke med rypejakt, eller filming da for min del. Detta er jeg spent på. Det blir en opplevelse å få være med på en slik tur. Jeg håper at jeg skal fange mange fine situasjoner og opplevelser på film. Så er det å sette seg med pc’n og redigere det sammen, jeg får opplevd turen mange ganger før den er klar 👍

Idag er det 5.sept. Den 18.sept sitter vi på et fly til Alta. Men ikke Bjørnar og brorsan, dem tar jaggu bilen i år også…for en tur! Den turen ble jo film, ta en titt på den her. Målet er 5 episoder i fra årets tur.

Ha en fin mandag, min blir litt trang i maska 😜

3 kommentarer
    1. Jeg håper også du fanger mange flotte øyeblikk 😄. Fra de første filmene jeg så, har du virkelig lært deg mye! Veldig gøy!

      Ser på nyhetene, så jeg skjønner at det bare er å finne frem strikkepinnene, grave i garnlageret, og lage noen ullbukser før vinteren fester grepet 🥺.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg