Litt trist å stå opp idag.

Så var det over for denne gangen.

Det var litt trist å stå opp i dag og vite det at det var siste feriedagen. Det har vært fire uker med masse fart og aktiviteter. Det har vært motorsykkelturer og gåturer.

Været har vært ganske bra også, faktisk, bortsett fra at temperaturen kunne vært litt varmere, kvelda er ikke direkte midle. Men jeg prøver å ha den innstillinga at en hver dag det ikke regner får være en bra dag. Så det har vel vært en ganske grei værmessig ferie også.

Idag ble det en lokal tur med klubben vår. Fire sykler gjorde en tur på 27 mil idag. Vi kjørte gjennom Charlottenberg, Gressmark, Sunne og til DINER 45.

Som vanlig avsluttet vi på Krakken.

Nå skal jeg prøve å lande litt og gjøre meg klar til et nytt år. En oppsummering av sommeren får bli en annen kveld.

Lag en fin kveld. 

 

Det var en ting jeg måtte gjøre før jeg kunne gå inn, det er ikke bare å komme hjem etter en slik dag og skru av helt 😉 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg