Hvorfor så tungt i dag?

Kanskje det har blitt litt mye i det siste.

Idag kjente jeg for å ta en tur igjen, forrige tur til kassa var en spasertur. Så på med HOOKA’ne og ut på stien. Det var bare å kjøre på, men det var noe som hang litt idag, det var liksom ikke den rette motivasjonen i kroppen, det gikk tungt idag. Men så ble det den lange runden idag, den har jeg ikke tatt på veldig lenge. Løping på vei er ikke så morsomt, holder meg mest til sti i skog.

Men det var nå nok krefter igjen da jeg kom hjem til å ta en liten runde med bøtte og støvsugern, litt lunsj også. 

Så ble det ca 13 mil på Harley’n. En liten tur over grensa bare for å få lufta sykkel’n litt, og meg sjøl. Fikk lufta litt mellom øra på veien også 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg