Hva trur du om valgene?

Godis behøver ikke være usunt.

Kan det være like godt med frukt til kvelds som godis, ikke bare søtsaker? Jeg veit at det er like godt med frukt, men hvorfor velges ikke frukt da oftere?

Har du svaret på det så del det gjerne, jeg faller ofte i fella for godis posen, men ikke i kveld 😉

Lag en fortsatt god kveld.


Med lyset på.

Det merkes at det er lysere dager nå. Idag rakk jeg faktisk å ta turen til Granli Varden uten å bruke hodelykta. Det går mot lysere tider 👍🏻

4 kommentarer
    1. Altså ikke noe er bedre enn at det går mot lysere tider, love it!!
      Jeg syns det kan være minst like godt med frukt som godteri, men det skal sies at jeg tåler VELDIG lite godteri så det har bare blitt sånn at jeg unngår det så mye som mulig.😋

      Hvis man som du her lager en bolle med oppkuttet frukt og annet sunt snacks så er det jo kjempegodt.

      Ha en fin dag 🤗

    2. Får nok bare vente på det svaret. Spiser rett nok gjerne frukt, men har en lei tendens til å drukne den i italiensk is, vaniljesaus – eller aller helst: mascarpone rørt opp med ekte vaniljesukker. Søtt og godt 🤪.

      Til gjengjeld spiser jeg sjelden smågodt og sjokolade. Ikke flink engang, har bare ikke så lyst på ofte 😆. Så mest fristende var nok frukt & spekemat, gitt!

      Kos deg, og ha fin kveld. Og, ja – det er godt med mer lys 👍.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg