Har blitt profesjonell blogger?

Profesjonell.

Hva er definisjonen på det å være profesjonell?
Ordet profesjonell kommer fra profesjon og det latinske ordet professio, som brukes for å beskrive et lønnet yrke som kjennetegnes av en spesiell fagkompetanse.

Så pr definisjon er jeg profesjonell. 

Det er kanskje å strekke det litt langt, det er jo ikke et lønnet yrke jeg kan leve av. Men når man har fått betalt så er man da altså da blitt profesjonell i noe? Så når jeg nå kan sende inn en sjekk til Egmont på provisjon, har jeg da blitt en profesjonell blogger? 😀 Nei det har jeg nok ikke, med en opptjeningstid på x-antall mnd blir denne sjekken noe tynn å leve på. Men det var nå litt moro da, å se at jeg har oppnådd “profesjonell” definisjonen i og med at jeg nå har opptjent denne summen.

Summen dekker 2/3 deler av hva det kostet å kjøpe det nye videoredigeringsprogrammet til Movavi, det får’n være fornøyd med.

Mandagen seilte sin vei. Ser frem til onsdag. Da er det ny tur med Mc Turer Kongsvinger og All In Mc Granli. 

Dette var en fin dag.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg