Fy flate som jeg har leita etter deg.

I en hamburger kø på CK’n fant jeg deg.

Morran er her, den kom tidlig sjøl om kvelden i går ble sein, slik er det noen ganger. Men vi starter nå litt pent her med en bolle kønn og kaffe.

Det blei litt seint, men så veldig trivelig det var på Krakken i går. 

Klarte ikke helt å lande hjemme.

Da jeg kom meg hjem klarte jeg ikke å logge helt av så jeg ble sittende å mimre litt på YouTube. Turen til Lysebotn er blitt sett flere ganger allerede. Jeg skulle gjerne pakka opp Ultra’n og tatt en tur til, men nå er ferien på hell, bare dager igjen.

I en hamburger kø fant jeg deg.

Lenge og langt har jeg sett etter deg, men ingen har kunnet finne deg, helt til jeg sto i en hamburger kø på CK’n. Og faktisk CK’n hvor vi har Krakken “vår”.

Jeg kunne ha sendt etter deg på nett, men så har jeg ville hatt deg med en gang, ikke vente på bestilling og postgang. Men når jeg tenker etter så hadde jeg hatt denna i hende for lenge sida om jeg hadde bestilt den på nett, men samma det, nå har jeg deg 😁

Hva er det du har? 

En Bluetooth dings som jeg kan streame musikk fra mobilen til Ultra’n. Ultra’n er kneppet for gammel til å ha Bluetooth på stereoen, derfor må en slik liten genial dings til for å få detta til. Nå er’n der. Nå kan spillelista på Spotify fylle hjelmen 🎶

Lag en fin formiddag. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg