Hvordan det ikke skal se ut!

Når du strekker strikken for langt.

Når jeg kjøpte Ultra’n fikk jeg beskjed om at bremsene måtte skiftes, det sa jeg var greit og jeg fikk tilsendt nye skiver fra forhandler. Så har jeg kjørt litt føre jeg fikk tid til, eller rota meg til å få tak i bremseklosser, det var den turen på 51 mil veit du 😁

Alt går så lenge det går. 

Så har nå Ultra’n og jeg hatt noen veldig fine turer i sommer. Det skulle gjerne vært mer, men vi vil jo alle ha mer av det som er moro. Men nå vart det litt ugreie lyder fra bremsene foran, det var på tide å gi seg mens leken var god.

Men i går lånte jeg verkstedet til Roger’n, da gikk det ikke lenge føre jeg hadde nye skiver og klosser på Ultra’n. Så nå har’n nye oljer, primær, gir og motor oljer og er klar for tur. I dag er det Jessheim som skal få besøk av Ultra’n.

Lag en fin dag 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg