Fy flate, nå ble det tomt i kroppen.

Det var like før jeg vrengte meg helt.

Nå var det ei stund sida jeg hadde tatt en tur GEKKO sykkelen, den har stått litt aleine i garasjen, idag fikk den en skikkelig tur, eller var jeg som…fikk en skikkelig tur?

Uansett så ble det en sykkeltur på nesten 16km over 43min, det kjentes i legga, sliter med legga, de vil i krampemodus! Det var så ille ei stund der at jeg halvveis hjem måtte gå av sykkelen, steike så vondt!

Siste bakken hjem ville kroppen ta det med ro, den tenkte nok at “nå er turen straks over, nå kan vi hvile…” Det ble det ikke noe av, jeg reiste meg og trampa istedet, det gikk så hue holdt på å eksplodere og magen nesten vrengte seg da jeg kom opp til garasjen og gikk av, skulle gå av, for jeg klarte ikke gå av sykkelen med engang. Jeg måtte faktisk stå og henge litt over styret før jeg klarte å løfte beinet over setet. Jaja det er vel slik dem kommer i form dem som vinner gull…er det ikke?

Da jeg stoppet gps på tlf trykka jeg på kamera knappen, det ble et litt forvrengt ansikt, der har’n litt vondt.

 

Utover denna sykkelturen har da Priusen fått storservice og hatt sin første EU-kontroll. Priusen ble godkjent, klar for nye mil og parkert trykt og godt i garasjen, i morra skal V70 på verkstedet…det går slag i slag når man har så mye kjøretøy.

Avslutter med et bilde fra Gamlebru over Glomma i Kongsvinger sånn ca 0620 idag tidlig. Nå er det snart middag.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg