Et minne fra i høst, et makabert minne, en kveld som skulle bli rolig, men ble snudd på hode ved funnet av et lik!

Ja slik var det, en ettermiddag i høst. Funnet av et lik i veien satte en stopper for den rolige kvelden. 

Ja det var slik at jeg skulle svinge meg nedpå når jeg kom hjem. Det hadde vært en lang dag og en rolig ettermiddag og kveld var etterlengtet, slik ble det altså ikke.

Følg linken og les hva som hente DØDEN LUKTER VERST. 

 

 

Øya spretter tidlig, kan det være det gamle minnet som holder meg våken? Uansett så er dagen her, og frisk er den med sine -10,5’C nå på morras kvisten. Teddy Bofors har vi ikke hatt liv i på flere dager nå, men idag skal han få seg en tur ut.

Dagen er ung, lag en fin en.

Etterpå trur jeg vi skal prate litt hjemmekino.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg