Er det på tide å dø nå!

Siden 1978 har han holdt det gående. Nå er det på tide å dø!

Som guttunge, eller ungdom får jeg vel heller si, så er det noen som har hengt ved meg hele veien. De er ikke de beste gutta i klassen om vi skal sette dem i en vanlig kategori. Men om vi skal sette dem i en kategori der dem hører hjemme, ja da er de helt klart best i klassen.

De har tatt fra mange nattesøvn og har holdt det gående i mange år, er det på tide å legge dem vekk og begrave dem en gang for alle?

Du har sikkert sett dem.

Hvem snakker vi om, hvem skal vi begrave og legge døde? Jo Michael Myers i Halloween, Freddy Krueger i Nightmare on Elm Street, Jason Voorhees i Friday the 13’th og flere i den klassen.

Akkurat nå snakker jeg om HALLOWEEN og Michael Myers.

Når kom den første filmen, 1978?

Vi så den siste filmen i går. 2018 er den laget. Michael har sittet i fengsel, anstalt, og tar seg jo selvfølgelig ut derfra, går på et lite tokt, Jamie Lee Curtis/Laurie Strode, har forberedt seg i mange år til å drepe Michael, kampen er i gang og resten må du se sjøl i filmen. Jeg kan ikke avsløre alt, sjøl om du sikkert har sett filmen for lenge sida.

Dør Michael?

Det er det ingen som veit. Man avslutter alltid disse filmene med en liten åpning for å kunne gjenoppstå i en oppfølger. Men nå synes jeg vi skal legge HALLOWEEN og Michael Mayers døde en gang for alle…Hvem er min favoritt? Helt klart Freddy Krueger og Nigthmare on Elm Street.

Lag en fin HALLOWEEN fri søndag.

2 kommentarer
    1. Jeg har ikke sett dem, har nok ikke vært så veldig glad i sånne filmer. Som yngre rebell var jeg nok mest opptatt av franske, sære, kunstneriske filmer. “Livets uutholdelige letthet” og slike i den sjangeren 😀 Etter en del år med samboeren har jeg blitt action og thriller-fan. I tillegg til eventyr og historie-film-fan… Slutt på “dame-filmene”. Sover omtrent 😀 Man endrer seg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg