“Du skal til Trysil til helga!”

“Neste helg skal du til Trysil!”

Ja det var liksom det jeg fikk høre forrige søndag, jeg ble da litt overrasket for jeg hadde jo ikke tenkt på det, men slik ble det da, nå er jeg pakka og klar til avreise i morra.

Den svarte store baggen, ny innkjøpt Asaklit 65L sekk og Forsvarets grønne sovepose er pakket og klar. Jeg satser på den litt kraftigere posen på denne turen, forrige tur ble litt, ja sånn nattkald, og sjøl det med super’n på hele natta.

Passer sko til skia?

Det var nå enda godt vi fant ut det før avreise, detta gikk jo ikke om hverandre, mine gamle sko og pappas nye ski,, neida. Så da pappa ringte for å høre om jeg rakk Sporten og hadde fått tak i skisko sa jeg -ja det kom på 3600kr. Det var nesten så jeg kunne høre at han datt gjennom telefonrøret…så jeg måtte slenge på -det koster såpass når skoa kommer med ski og binning 😉

Så idag ble det investert i ei pakke felleski.

Går buksene av meg.

Ja bokstavelig talt, jeg går buksene av meg. Denne buksa her var den trangeste jeg hadde, den sitter jo ikke på i det hele tatt, det begynner å bli litt kjett, jeg må snart prioritere å ta meg en tur til butikken og få meg noen nye klær, som passer. Akkurat nå har jeg ikke et eneste plagg, bukser som passer meg.

Men skit nå i det, nå skal vi til fjells og gå på ski, mat? Tja det blir det heeelt sikkert, litt fast føde og litt i flytende form.

Skål og hei, følg med så kommer det nok oppdateringer i løpet av turen…med hue opp og beina ned, håper jeg, det er 15-20 år sida jeg gikk på ski sist 😀

2 kommentarer
    1. Du får kose deg på tur med nye ski og støvler, pass deg så det ikke blir både gnagsår og knekte bein nå. Kan fort slå seg litt når du har mistet “polstringen”. Rart det der med litt mindre mat og aktiv på både sykkel og ski, blir bare skinn og bein til slutt da. Bare å nyte helga, her er det spådd vindvær, så jeg får se hva det blir til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg