Du jukser ikke i spill på vin kveld!

Det er faktisk ikke greit.

Nei veit du hva! Det er faktisk ikke greit å jukse i kortspill, sjøl på en vin kveld, når du sjøl har invitert inn OG foreslått spill OG satt reglene! Hmm 😉 Men så måtte ho ta konsekvensene av det også da.

Nå skal du høre. 

Slukøret sto ho der, midt på gulvet foran oss alle, ho så ned i gulvet med straffen i hånda (baylis) og skjønte at her var det ingen vei utenom enn å ta sin straff. Gjentatte ganger hadde ho prøvd å snakke seg unna -jammen viss jeg erkjenner, da slipper jeg vel? Men nei! Opp og frem med mugga i hånda måtte ho gå frem, det så ut som om ho gikk sine siste skritt mens ho sa -Knut Einar jeg er så lei meg, for at du oppdaga meg. Hahh ;D 

Så må jeg vel innrømme at jeg tok et par straffe shot jeg også, men når jeg tenker tilbake, det var faktisk ikke helt riktig det der…nei jeg trur faktisk jeg ble lurt! Jo for jeg så over til min venstre side, spurte -detta var ikke riktig, jeg gjorde ikke feil nå? Sidemann min, min Wingman, ser på meg og sier -nei du gjorde ikke feil nå, men jeg må bare følge med de andre her, tør ikke si imot, da får sikkert jeg straff også… Hmm, men jeg tok nå den shot’n da 😀

Trivelig kveld var det.

Kan jo ikke si nei da, når YES MAN året er godt i gang. Så når det snappes om man har lyst på en vin kveld, da kan jeg jo ikke juge å si nei? Jeg synes vin er godt, det var lenge sida sist vi hadde en sammenkomst. Siste gangen var Julebordet, da reiste jeg til Trysil på kvelden, denne kvelden skulle jeg ikke kjøre, det skal jeg heller ikke idag.

Takk for en trivelig og livlig kveld.

Nå skal det ordnes noe mat, kaffen er klar, humøret er godt og søndagen kan starte. Det jeg ikke klarte i går, det kommer jeg, frivillig eller ufrivillig, til å klare i dag…velkommen du rolige søndag 😉

Lag en fin en og nyt dagen. 

8 kommentarer
    1. Jukse på vinkveld er helt innafor – blir mye morsommere det 😆. Man må bare unngå å bli ferska 😇.

      Sånne kvelder er godt for sjela. Det lyser glede hos alle sammen 😄. Fin dag videre til deg.

        1. He-he, rakk ikke gjette, for du slang ut et nytt innlegg før jeg så kommentaren din :). Fint du koser deg !

          I dag presenterte du de berømmelige lefsene sånn at jeg fikk lyst på. Må bare finne ut hvordan jeg skal lage lefser ;).

            1. Joa, men har en overskrift på januar som heter «Disiplin». Er en råtass til å fylle skuffer, skap og frysere, ikke alltid så flink med å få hamstringen i omløp. Så her er selvpålagt handleforbud med få unntak 😃. Trenger alltids de penga til strømregning 🤬

            2. Strømmen ja🤬 Jeg bor aleine og fikk ei regning 4100kr nå. Vaskemaskin går en gang i uka, oppvaskmaskin også. Det er to panelovner på et helt hus for å ikke fryse ihjel når jeg kommer fra jobb…4100kr liksom 🤬

    2. Hehe juks ekke lov, men straffen var jo ikke den verste 😊 Kos at du hadde en fin kveld, man trenger sånne innimellom 🍷

      Nyt dagen på sofaen 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg