Detta går det, rolig som skjæra på tunet i dag.

Fått litt dreisen nå.

Det kan se ut til at jeg har, uten å være for sjølsikker, fått litt dreisen på redigeringa her. Det er stort detta programmet Davinci Resolve 17, men et sted må man begynne, de mest grunnleggende tinga må være på plass, så får jeg utvide kunnskapen etter hvert.

Frokosten.

Etter en vin kveld er det litt sånn ymse om man vil ha mat eller ikke kan spise mat, av ulike grunner 😉 Jeg kjente fort det i dag at jeg hadde et veldig stort behov for mat, en kopp med kaffe var utløseren til at jeg kjente at kroppen var tom. I kjøleskapet var det igjen to lefser fra Jula, de har holdt seg helt til nå, utrolig! Så det ble kokt egg, paprika, salat, ei stripe med majones og salt inni der. Som snacks hadde jeg tomater og selvfølgelig kake fra Verdande 🙂

På Snap er det noe som heter -Midt på dagen vibber- Vel her går det i kaffe og tv. Hmm tv, Netflix, de har lagt til en film jeg trur jeg skal prøve, link til den her 😉 Ødemarken.

Fortsatt god søndag, det går mot isbading, tirsdag skal jeg til pers!

 

6 kommentarer
        1. Du SKAL ha på sokker når du isbader fordi atte
          1. Du er bedre rusta for å unngå forfrysning, pluss 2.litt bedre beskyttelse hvis skarp is ligger rundt. Du vil jo ikke skjære opp føttene etter å ha gitt stakkars kroppen sjokk 😊.

          Klart du gruer deg når det er ukjent. Går det fint blir jo det en utmerket anledning til å bruse godt med fjøra 😂

            1. Gjør det 😊. Har noen kjente som er bitt av basillen. I tillegg til det som står over, så skulle sokker, sitat « gi en mer behagelig opplevelse» for nybegynnere…..

              Kjenner det ligger over min fatteevne 😏.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg