Donuts og spill. Charlottenberg har begge deler.

Kaffe godis.

Det er vel med Donuts på Eurocash som det er med en spesial på Sybilla, du reiser aldri derfra uten noe godt. Og noe godt ble det til kaffen når vi kom hjem. På bilde er min favoritt.

Hardbarket Gamer.

Nei det er jeg nok ikke. Det er lenge sida jeg var noen Gamer. Men siden vi har PS4, primært for å se film og til streaming av film, så hadde der vært moro å hatt et spill å prøvd innimellom. Jeg hadde fire spill, de bytta jeg inn i dag.

Nå skal jeg prøve dette spillet – Uncharted 4.

De forrige spillene begynte jeg litt på, ble fort kje de og la de bort. Vi dette en sjans så får vi se. Det siste spillet jeg spilte som holdt meg foran skjermen var Max Payne.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg